23 Februari, 2010

Abang Adam masa Hari Anugerah tadikanya

Gambar ini sebenarnya masa hari penyampaian hadiah tadika Adam tahun lepas. Masa tu Adam baru berusia empat tahun. Begitu seronok semasa dia mendapat hadiah tersebut. Yang 'bestnya' adik Wani pun dapat hadiah juga. Hahaha....dia pun dapat sebab dia menangis-nangis nakkan hadiah tersebut,maka untuk memujuknya terpaksalah cikgu tu berikan juga. Nasib ada lebih hadiah tu.
Aku masa tu berada di luar. Maklumlah yang berada kat dalam tu semuanya kaum ibu. Jadi kena la mamanya yang masuk. Kena pula ada ceramah keibubapaan sebelum majlis itu berlangsung. Mamanya la yang dengar.

Masa ni Adam tengah berbaris untuk mengambil hadiahnya. Adam ni sebenarnya aktif juga cuma apabila dia tahu aku dengan mamanya ada,dia lebih bersopan sikit.... Selalunya cikgu dia akan komen pasal Adam ni kat Wan dia...apabila kami balik kampung,banyaklah telatahnya yang kami dapat dengar....tapi Adam ni kesayangan wan dan mummy dia sebenarnya....sekarang ni Adam semakin membesar dan semakin menunjukkan sikap yang positif. Sekarang kakak Wani pula yang semakin nakal,tetapi rajin belajar. Mungkin selalu melihat abangnya membuat kerja rumah dan menulis. Rayyan pun sama. Suka menulis dan mengusik abang dan kakaknya... Syukur alhamdulillah,atas kurniaan ini...

Tiada ulasan: