18 Februari, 2009

Mesyuarat AJK PIBG dan Sepak Takraw

Assalamualaikum semua. Hari ini aku rasa sungguh penat. Aku kena hantar budak untuk pemilihan pemain takraw untuk MSSDHL. Budak aku seorang sahaja yang pergi pun. Tu pun tak terpilih. Biarlah,nak buat macam mana. Takde rezeki. Kalau ikutkan dia boleh main dan ada potensi cuma kurang pendedahan dan kurang keyakinan diri untuk dia bersaing bersama-sama budak lain.
Semalam juga aku menghadiri mesyuarat ajk PIBG kat sekolah. Mesyuarat yang pertama,biasalah. Isu yang biasa sahaja. Tapi mesyuarat biasa pun hampir pukul 11 malam jugalah habis. Penat juga aku rasakan. Mengantuk..... . Balik nanti nak kena buat rancangan mengajar pula.
Kelmarin juga aku sempat minum dengan kawan lama aku masa kat Maktab Perguruan Persekutuan Pulau Pinang dulu,Salmizan Abdul Salam. Lama betul tak jumpa dia. Banyak juga benda yang dicakapkan walaupun sekejap je. Kadang-kadang seronok juga apapbila teringat kisah-kisah masa belajar kat M4P dulu. Lain kalilah aku kongsikan kisah-kisah masa kat M4P dulu. Nak kena dapatkan 'permission' dengan 'mem' dulu. Hahahahahaha... . Siapa tak sayang bini oiiiiii.....jumpa lagi.

Tiada ulasan: