13 Februari, 2009

Mesyuarat Penduduk Taman Saga

Assalamualaikum semua.Apa cerita semua?Semalam aku menghadiri mesyuarat penduduk taman aku. Saja menunaikan taggungjawab dalam masyarakat. Rupanya ramai lagi yang aku tak kenal. Hahaha. Memanglah,takkan semua kita kenalkan? Tapikan,ok la sebab dapat mengenali jiran tetangga sambil merapatkan silaturrahim dalam kalangan masyarakat setempat. Tahniah kepada Ajey atas perlantikan sebagai ahli jawatan kuasa,walaupun tugas sukarela tapi sumbangan tu yang penting. Apabila dah berkumpul ramai-ramai tu baru la kenal jiran-jiran di sekeliling. Ada yang pernah sembahyang Jumaat sekali tapi tak tahu pun yang dia tu jiran setaman. Terukkan? Itulah realitinya kehidupan sekarang.
Semalam juga aku berjaya menamatkan kursus kat SK Bandar Tasik Kesuma,lega rasanya. Banyak juga faedah yang aku dapat. Rasa macam ulangkaji pula. Ye la,yang diajar pula tentang morfologi dan sintaksis. Rasa macam kuliah pula. Petang semalam juga sempat minum bersama Jai dan Shidi kat Semenyih.

Tiada ulasan: