20 September, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum semua...di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua keluarga dan kawan-kawan. Terima kasih atas sms dan emel ucapan hari raya. Aku mungkin berhari raya kat Tampi sampai raya kedua,insyaallah. Itu pun bergantung kepada jadual mama di sini.
Malam raya ada juga member bertanya pada aku tentang perasaan aku samada sedih atau tidak kerana tidak pulang ke Kelantan? Jawapan aku tidak kerana tiada apa yang perlu disedihkan kerana cik lebih maklum tentang aku. Setiap kejayaan memerlukan pengorbanan. Cuma aku sedikit mempunyai perasaan rindu kepada arwah abah. Apabila terdengar takbir raya,aku teringat pada arwah abah. Betullah kata orang,apabila mereka sudah tiada barulah kita akan merasa betapa nikmatnya dapat bersama mereka. Al-fatihah untuk abah...insyaallah,pengorbanan ini akan berbaloi.
Insyaallah,kami akan cuba untuk menziarahi keluarga belah mama seramai mungkin sepanjang berhari raya kat sini. Keluarga aku kat Kelantan tak seramai sewaktu arwah abah masih ada. Dalamkan maksudnya? biarkanlah...
Kawan-kawan?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tiada ulasan: