26 Oktober, 2009

Rumah Terbuka

Minggu lepas pada hari Ahad,aku berkesempatan untuk menghadiri jamuan hari raya taman perumahan aku di Taman Saga. Ramai la juga yang datang. Aku sebagai tetamu sahaja. Aku pergi bersama mama. Itupun setelah mama yang mengingatkan aku supaya pergi. Kalau ikutkan aku memang taknak pergi dah. Adalah juga muka-muka yang aku tak pernah nampak dan sebilangan besarnya memang aku dah kenal. Cuma aku tidak berpeluang untuk bertegur sapa.
Sebelah malamnya pula aku berpeluang menghadiri rumah terbuka anjuran UMNO Bahagian Ampang. Tetamu yang hadir antaranya ialah Datuk Noh Omar dan Datuk Abdul Rahman Palil. Bekas bos aku pun ada,Pn.Hjh.Khodijah. Terima kasih kepada beliau kerana melayan aku dengan Midon. Ramai juga ahli UMNO yang datang. Kalau dilihat daripada segi sambutan malam itu,mustahil untuk UMNO kalah dalam pilihan raya baru-baru ini. Perbandingan ini dibuat berdasarkan kata-kata kawan aku yang mengatakan jamuan raya oleh pihak lagi satu kurang mendapat sambutan...Entahlah..

Tiada ulasan: