06 Oktober, 2008

jem parok gu

assalamualikum......aku sangkut dalam kesesakan jalan raya semalam semasa balik dari kelantan.aku keluar rumah dalam pukul 7.00 pg dan sampai ke ampang pada pukul 6.00 ptg.perghhh...penat tu.banyak betul kereta sepanjang jalan dari kelantan hingga ke kl.aku pula sangkut dari raub hinggalah ke 'highway' karak...
aku takleh nak tulis banyak2 sebab malam ni aku ada final exam.nanti aku akan tulis tentang hari raya,kawan2 dan juga tentang suasana politik sekarang.buat la tahzan kat ruangan 'chat' di sebelah ni...sabar je la.macam besar je masalah kau,tapi itu hanyalah sekadar masalah yang dicari...banyak lagi perkara yang lebih penting dalam kehidupan ini...nanti kita berbicara lagi.salam






gambar semasa dalam perjalanan pulang ke kelantan dan semasa hendak pulang ke kl

Tiada ulasan: