28 Oktober, 2008

setelah sekian lama

assalamualaikum semua....lama rasanya saya tidak menulis dalam blog saya ini.bukan apa,masa tu rasa berlalu begitu cepat.minggu lepas budak2 baru habis periksa akhir tahun.jada sekarang ni aku tengah bertungkus lumus nak menanda kertas mereka.semua nak kena siap sebelum cuti sekolah.lagi pun penghujung syawal ni nak memenuhi undangan rumah terbuka rasanya macam tak sempat.minggu ni aku balik tampin.lepas raya hari tu,minggu ni baru sempat balik sana.minggu lepas hantar adam ngan wani balik ngan makcik dia je.minggu lepas kena bawa budak2 pergi sepang tengok grand prix motor.minggu sebelum tu sekolah buat hari kantin...
nasib baik la aku dah habis belajar.takde la aku terkejar-kejar macam dulu.tapi boring la pula...buat kawan-kawan yang dah masuk blog aku ni terima kasih...untuk mama,mama dan anak2 adalah segala-galanya untuk ayah...kepada mereka2 yang pernah hadir dalam hidup aku terima kasih diucapkan kerana memberikan pengalaman yang berguna untuk aku untuk memberikan yang terbaik kepada keluarga aku.
sekarang ni tengah sibuk ngan pemilihan umno.tak lupa juga dengan 'pergolakan' tentang kuasa melayu...apa pun fikirlah sendiri untuk kebaikan masing2.
jai....sebelum terlupa...selamat hari jadi yang ke 30.dah tua rupanya ko ni...jumpa lagi

Tiada ulasan: