02 Ogos, 2009

Perkhemahan Badan Beruniform SKTP 2009

Pada 31 Julai lepas,sekolah kami mengadakan perkhemahan untuk unit beruniform. Perkhemahan ini diadakan di sekolah sahaja. Tempohnya cuma semalaman je. Bermula petang Jumaat dan berakhir pada petang Sabtu. Murid yang terlibat pula adalah murid tahun 6. Aku terlibat sebagai fasilitator dan juga merangkap ajk teknik dan peralatan.
Tahniah untuk semua guru di bawah kepimpinan cikgu A'baidi yang bagi aku cukup cemerlang dalam usaha untuk menjayakan perkhemahan ini. Aku 'salute' hang Bai... Malam tu kami adakan sesi burung hantu untuk memberikan pemdedahan kepada murid. Tidur pukul 4.30 juga la aku,kat rumah la...hahaha. Sebelum tu diadakan sesi ceramah berkaitan tentang unit beruniform. Aku kena 'part' pertolongan cemas. Apa lagi,baca sliad power point je la. Aku memang tak expert dalam bidang unit beruniform ni.
Pagi esoknya diadakan pula aktiviti memasak dan membina gajet. Dalam aktiviti memasak aku dan cikgu Hasiah sebagai fasilitator kumpulan 1. Pelbagai karenah peserta yang dapat aku lihat. Terhibur la juga... Penat memang penat tetapi tidak berbaloi...memang tidak berbaloi...

Tiada ulasan: