31 Mei, 2010

Hujung minggu dan konsert Rossa

Minggu lepas aku sempat menonton konsert Rossa bersama mama. Boleh tahan la cuma penonton tak la memenuhi stadium. Kata tiket yang berharga rm53 dah habis tetapi apabila aku pergi kaunter kat Bukit Jalil,masih ada lagi. Kalau tak kena beli yang berharga rm 103 lah jawabnya.
Masa tengok konsert tu pula ramai yang beli tiket rm53 je....tiket yang berharga rm103 pun lebih kurang je view dia,nasib baik la aku beli tiket yang rm53. Konsert dia boleh layan la,lagi pun nak 'spend' masa bersama mama. Artis undangan pula ialah Aizat,tapi nyanyi tak sampai satu lagu pun,duet bersama Rossa. Nampak sangat macam terpaksa jemput Aizat....hahaha.
Dapat la juga layan kumpulan ST 12 dan Pasha Ungu....Pasha memang best tetapi kumpulan ST 12 pula hancur,suara sedap,lagu sedap tetapi banyak menjerit. Imej pun entah apa-apa. Pasha juga 'cool' dengan imej dia.
Hari Ahad pula aku dan mama sempat membersihkan kawasan depan rumah yang sememangnya dah lama sepatutnya aku bersihkan. Hari tu pun mama yang bersungguh untuk membersihkannya,siap ambil pemotong rumput lagi,hahahaha....Adam ngan Wani pun seronok la menolong aku. Dia orang ditugaskan untuk memegang plastik sampah je. Rayyan pun sibuk nak menolong tapi akhirnya dia kena hantar masuk dalam rumah kerana dia 'menolong' lebih sangat...hahahaha. Berpeluh la juga.....

Tiada ulasan: