15 November, 2008

cerita tentang kisah-kisah lama

assalamualaikum semua...lama betul aku tak kemas kini blog ni,bukan apa rasa macam perlu cari masa yang sesuai nak menulis.sekarang pula aku dah habis belajar memang rasa semacam je...2,3 minngu ni pula banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku...minggu lepas juga adalah birthday aku.terima kasih mama atas kasih sayang yang tak ternilai untuk aku dan anak2.semua itu membuatkan aku lebih menghargai kasih sayang mama.adam ngan hawani macam selalulah,menghiburkan aku dengan keletahmasing2.alhamdulilllah...syukur dengan apa yang dinikmati.
kat sekolah memang sibuk sikit,maklumlah akhir tahun.banyak benda yang perlu dihantar.laporan.perancangan,markah budak dan macam2 lagilah.hari ni pula baru lepas hari anugerah kecemerlangan.penat?dah menjadi rutin.rasa macam dah tak kisah sangat.cuma akhir tahun ni lain sikit sebab ramai juga kawan2 yang satu zaman dapat berpindah.macam jai,mungkin dapat bertukar ke semenyih.hisno juga dapat bertukar ke perak bersama isterinya,pn.ruzitawati.mereka2 ini adalah cikgu2 lama yang sama2 posting ngan aku dulu.dan yang tinggal sekarang hanyalah aku,lan,midon,abai,nik.yang lain2 boleh dikatakan baru kat sekolah tu.mereka2 itu banyak memberikan impak pada aku.mcm juga pali,zack,abg man,abg din,bidi,madi,samad,siti,matyi,syappi,din kulaan.sedih?memang sedih sebab banyak benda yang pernah dilalui sebab dalam tempoh hampir sepuluh tahun,mereka2 inilah yang melingkari kehidupan aku.banyak pengalaman yang aku dapat.kenangan yang manis dan pahit.yang membuatkan aku mengerti erti kehidupan...terima kasih kepada kalian semua...memang kenangan yang terindah...banyak lagi kenangan bersama mereka akan aku kongsikan.nantilah sebab aku nak kena balik tampin ni,siapa tak sayang bini woi.....lg pun cuti sekolah dah bermula...nanti aku akan coretkan tentang kenangan2 itu,assalamualaikum semua dan selamat berjaya kepada mereka semua nanti....sedih la pulak....

Tiada ulasan: