28 November, 2008

10 tahun lagi...

assalamualaikum...la'tahzan?power juga soalan kau...terpulang pada rasional akal la.yang susah dan senang bersama aku adalah mama dan anak2.yang percaya pada impian aku pun cuma mama dan anak2.adakah aku sanggup membiarkan mereka merasai apa yang telah aku rasa...bagi aku tidak.ini kerana sejarah aku tiada kaitan dengan hak yang sepatutnya mereka dapat.yang melalui sejarah itu adalah aku.mengapa aku perlu membuatkan mereka merasai dan melalui apa yang aku rasai.mama dan anak2 aku akan endapat segal-galanya kebahagian dan kegembiraan yang sepatutnya mereka dapat daripada aku.tentang sejarah aku tu,hanya aku yang perlu menempuhinya.itu pun kalau aku perlu menempuhinya...bagi aku yang berlalu tu biarlah berlalu.memang akan sentiasa ingat,namanya pun sejarah.tetapi aku tidak akan membiarkan keluarga aku terganggu dengan hal itu.aku cuma terlalu menghargai kehadiran mereka yang pernah wujud dalam hidup aku.sekarang ang lagi penting pada aku adalah mama dan anak2 aku.bayangkan kalau 'dia' yang pernah hadir seketika dalam hidup aku,aku akan ingat sampai bila-bila,mustahil pula aku akan sia-siakan mama dan anak2 yang telah mengharungi perjalanan hidup ini bersama dengan aku.tidak semudah itu,la'tahzan.cuma 'dia' mungkin memberikan aku motivasi untuk aku memberikan yang terbaik pada mama dan anak2.selagi mampu aku akan memberikan segala kasih sayang aku pada mama dan anak2...

Tiada ulasan: