15 Disember, 2009

Bingung ke bangang?

Maaf tentang tajuk tersebut,bukannya apa sebab ada orang yang merasakan dirinya hebat sehinggakan boleh melakukan apa sahaja kepada orang lain. Pernah tak kalian menghadapi situasi di mana seseorang boleh mempersoalkan tentang kerjaya kita. Dengan penuh keangkuhan menyatakan dia boleh menyebabkan karier aku boleh di porak peranda dalam sekelip mata. Haha...hebat bunyinya kan? Itulah kenyataannya apabila kita merasakan diri itu hebat walhal sebenarnya 'hampeh'. Hehe,guna bahasa pasar jap. Keselamatan hidup aku sekeluarga pun menjadi mainan,pelikkan? Hidup seolah-olah undang-undang di tangan mereka itu. Habis aku ni apa? Barang yang boleh disuruh sesuka hati...jangan ingat diam itu aku bersetuju tetapi sebab aku malu untuk melayan orang yang tidak berilmu,nanti aku dikatakan bodoh pula. Hahahaha...insyaallah,ALLAH ADA,DIA LEBIH MENGETAHUI...

Tiada ulasan: