15 September, 2008

Tugasan Hjh.Halimah

minggu ni aku kena hantar tugasan hjh halimah.lebih tepat lg 16 sept.pening juga la nak cari maklumatnya.tp insyaallah,mlm ni siap.ni pun dah separuh dah taip.balik tampin minggu ni aku rehat je.tu la yang mama gelakkan aku.bukan apa,nak mulakan tu yang malas.lagi pun syok layan karenah adam dgn hawani.....nampaknya mlm ni bersengkang mata la nak menyiapkan tugasan ini.tajuknya sejarah melayu atau sulalatus salatin ni bolehkah dipercayai kebenarannya...lebih kurang mcm tu la tajuknya.akhbar utusan hari ni menyiarkan artikel tentang karya ilmiah bahasa melayu.dalam akhbar tu juga menerangkan tentang pensyarah Falsafah Bahasa iaitu Prof Madya Dr Ahmad Mahmood Musanif dan pensyarah Perkamusan,Prof Madya Arbak Othman memenangi anugerah penulisan ilmiah yang ditulis oleh mereka...kedua-dua mereka memang seorang yang hebat bagi aku.banyak yang aku dapat pelajari tentang kehidupan terutamanya Dr Ahmad Musanif.Subjeknya pun Falsafah.Beliau juga menjadi pensyarah aku untuk subjek Semantik.6 dan 7 okt ni aku akan menduduki peperiksaan akhir untuk sem 9 dan seterusnya insyaallah akan menamatkan pengajian aku.bukan tamat terus,tp berehat sementara waktu untuk menyambung pengajian ke peringkat seterusnya...

Tiada ulasan: