04 Julai, 2009

saing-saing aku

Semalam semasa aku hantar kawan sekolah aku,Dien dan Mas Ayu ke LRT Cempaka,aku melalui jalan Pandan Mewah berdekatan Hospital Ampang. Semasa kat situ tiba-tiba 'phone' aku berbunyi. Khalid yang 'call'. Dia M.A kat hospital tu. Rupanya dia nampak aku. Mungkin dia hairan nampak ada dua orang perempuan dalam kereta aku. Lepas tu aku mendapat panggilan daripada Jimi pula,pun sama. Kehairanan kot... Tetapi aku gembira juga kerana kawan-kawan kiranya mengambil berat pasal diri aku. Mereka juga tidak mahu melihat aku melakukan perkara yang bukan-bukan. Terima kasih kawan...hahahaha. Yelah,mungkin mereka beranggapan yang aku membuat hubungan di luar pengetahuan Mama. Tetapi mereka semua rakan sekolah yang memang rapat dengan aku. Mama pun tahu,sebab itulah aku tidak kisah sangat. Cuma rasa kelakar juga...hahahaha. Itulah kawan-kawan aku...

Tiada ulasan: