10 Mei, 2008

cerita hari ini,10 mei

a'kum semua.......
sebelum terlupa aku nak ucapkan terima kasih pada kawan2 yang telah memberikan sokongan dengan kewujudan blog aku ni.terima kasih kawan...........
hari ni aku jadi hakim kat sekolah agama pandan indah,untuk aktiviti sekolah agama daerah hulu langat.hakim mewarna je,ngan jimi.mama kerja.tengah hari pergi kenduri kat taman aku ni.malam pulak makan kat bukit bintang,kat sg weng plaza.along arip belanja.adam seronok tu dapat keluar jalan2.ye la,mungkin dia boring kot.lagi pun minggu ni pun tak balik tampin lagi.mesti dia rindu sangat ngan dia orang semua.
esok hari ibu,jadi aku nak ucapkan hari ibu ni pada cik aku kat machang,kelantan dan mak mertua aku kat tampin,n.sembilan.terima kasih cik.....juga pada mak.tak lupa juga pada mama.untuk mama,terima kasih kerana menjaga dan mendidik  anak2 kita dengan baik.terima kasih mama......tak terbalas jasa kalian semua........

Tiada ulasan: