11 Mei, 2008

hari ni,hari ibu

assalamualaikum......
hari ini hari ibu.hari ni juga aku telah pergi ke rumah anak2 yatim nurhikmah,kajang utk menyiapkan tugasan aku.apa yg dapat dikatakan bahawa mereka2 itu memerlukan penjagaan yang sempurna.bukan sahaj dari segi kebendaan tapi juga dari aspek kasih sayang.nampak sangat mereka itu begitu dahagakan kasih sayang dari sebuah keluarga.ini membuatkan aku lebih menyayangi dan menghargai anak2 aku.yg penting kami semua berpuas hati dpt menyumbangkan sesuatu walaupun mungkin tak seberapa.
janji ngan mama nak pergi melawat along dan alang kat seremban,tapi aku penat sangat la.along mendapat kecederaan kat kaki manakala alang pula baru mendapat cahaya mata baru,lelaki.
adam ngan adik wani mcm biasa la.aktiviti dia orang main2,tapi kat dalam rumah la.oh ye,lan dah balik kg,hantar nik ngan anaknya.nanti la tengok anaknya.sekolah?mcm biasa,cuma pada hari selasa ni ada ceramah displin kat smk taman tasik.sekolah aku terlibat,kena hantar murid ambil bahagian.abg j dah bagi arahan dah.

Tiada ulasan: