29 Mei, 2008

apa yang aku rasa

hidup ini kadang kala membuatkan kita lupa pada segalanya.....kita lupa pada keluarga,kawan2,kegembiraan,kesedihan dan segala macam lagi.tapi percayalah....kehidupan yang kita lalui ini memang yang terbaik untuk kita miliki.bukan apa,cuma aku nak berkongsi sikit apa yang aku rasa.hidup ini banyak mengajar aku tentang apa yang perlu aku hargai.....terutamanya mama dan anak2.untuk mama,aku memang sayang dia sepenuh hati dan bagi aku tidak mungkin ada orang lain yang boleh menggantikan tempatnya.aku kena akuinya kerana hanya dia sahaja yang percaya pada setiap impian yang aku impikan.aku pernah 'jatuh' dalam hidup ini.aku terlalu taksub pada 'dia',tapi mama tetap juga mempercayai aku.bagi aku tiada alasan untuk aku mempersiakan kepercayaan yang telah diberikan olehnya.dan aku seboleh2nya ingin memberikan segala2nya kepada mama dan keluarga aku.memang 'dia' ada tetapi bagi aku sekadar seorang teman shj,yang mana 'dia' pun kadang2 mungkin ada masalah tersendiri.mungkin 'dia' meminta bantuan aku kerana percaya pada aku.dan aku tahu setalah sekian lama dia berdiam diri,baru2 ni 'dia' ada menghubungi aku kerana ingin meminta pendapat daripada aku,tiada apa yang lain kerana kami masing2 bahagia dgn kehidupan masing2.kadang kala orang susah untuk memahami apa yang aku rasa................

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ayah, mama ingin menjadi "sempurna' ayah....