14 Mei, 2008

kawan2 aku

sesekali aku rindu ngan kawan2 aku.
antara kawan2 aku.mungkin aku tak dapat senaraikan semua tapi lihatlah......masa sekolah rendah;roji,pokta,sudin,jali,nasir,bucit,mahadir.masa sek menengah;juki,hazar,matyi budu,matyiberuk,pakcu,tokye,isam,kama,pijjal,darus,mekna,jojet,faridah,hariani,dilla,sseni,selan ular,juslan,pok ide;maso di m4p pula;lan;budin,pade,miji bangla,semul,kama,pokya,nuar,azan,yie spek,yie cit.ramai lagi la.aku tak sempat nak senaraikan semua.tapi kalian semua ada dalam ingatan.senang cerita member kat smk machang sesi 89-93,tingkatan 6 sesi 94-95,pastu member kat maktab perguruan persekutuan pulau pinang,sesi kdpm 96-99 dan kawan2 kat ampang dan dimana2 jua.maaf la kalau tak sebut ta[i aku sentiasa ingat.bagi aku kawan2 amat penting.tanpa kawan2 semua hidup ini mesti boring.tu belum kira lagi awek's2 aku.nak aku senaraikan ke?hahaha......tapi yang pasti mereka yag pernah kenal ngan aku mesti anggap aku ni seorang yang baik hati.....aku nak minta maaf ngan mereka semua.maafkan aku,boleh?mama,jangan marah,k.mama tetap di hati.....................

Tiada ulasan: