28 Mei, 2008

cuti sekolah

a'kum.....

sekarang musim cuti sekolah.aku mcm biasa la,ada kelas.lagi pun final exam sem ni pada 9 jun,ngam2 buka sekolah nanti.ramai gak kawan2 yg balik kg.yang kahwin pun ada.jadi aku nak ucapkan selamat pengantin baru pada ustaz aziz,israq,ustaz kucai yang akan berkahwin dalam cuti sekolah ni.

adam ngan wani pun mcm biasa.adik wani semakin menunjukkan dia punya perkembangan.dia dah pandai nak usik abang dia.apa yang abang dia buat mesti dia nak buat jugak.kalau ada melukis,hawani pun mesti nak melukis menggunakan pensel dan buku yang sama.sama gak kalau minum,hawani cukup suka guna cawan abg adam.yang pasti adam cukup seronok bila aku dapat meluangkan masa bergurau dan bermain dgn dia.ye la sebab skrg balik jemput dia dari rumah babysitter aku kalut nak pergi kelas pulak.tapi sekarang aku kena pastikan aku ada masa nak melayan karenah adam dan juga si hawani tu.mama,mcm biasa sibuk dgn tugas hariannya di pejabat dan mlm pula sibuk ngan aku dan anak2.yang penting sekali aku tidak akan mempersia2kan kepercayaan mama....

Tiada ulasan: